چشم!!

نــا گــفـــته هـا ...

وقتشه که با خدا آشتی کنیم!

قدیم ها وقتی میخواستن بگن که توی خیابون میری چشات رو درویش کن می گفتند پایین رو نگاه کن ولی الان دیگه اینجوری نیست.

چرا؟؟؟

چون که الان پایین رو هم نمیشه نگاه کرد به خاطر این که جوراب که هیچی حتی گاهی شلوار درست و حسابی هم پاشون نیست و دمپایی هم که مود شده و ... خودتون تا تهش رو بخونید ... ماشاالله دخترای این دوره و زمونه جوری شدن که واقعا غیر قابل پیش بینی بود، لذا برای این مواقع دیگه ضرب المثلی یاد نشده.

انصافا باید دخترای ما به خودشون بیان، میشه گفت که علل اصلی ابتلا به رابطه های میان دختر و پسر، دخترها هستند، به خاطر اینکه وقتی که دختر ها روشون رو خوب بگیرند دیگه پسرها به نگاه کردن تشویق و تهییج نمیشن.

البته نباید فراموش کرد که اگر پسرها هم بی توجهی کنند دیگه دختر ها هم تشویق به جلب نظر نمیشن...

این امر یه امر کاملا دو طرفست و باید بهش توجه کرد. چرا که هر دختر و پسر ایرانی بعد ها یه خانواده رو تشکیل میدن و این روابط همون طوری که در بحث روابط دختر و پسر که بالای وبلاگ خورده بعد ها باعث تضعیف بنیان خانواده میشه و آثار بسیار سوئی داره که انقدر زیاده که توی یکی دو پست وبلاگ نمیشه گنجوندش...

حتما یه نگاهی به مطلب رابطه ی دختر و پسر من بندازین تا انشاالله مورد اثر واقع بشه...

ان شاالله ...

 

 


نظرات شما عزیزان:

ساعت0:20---28 مهر 1391
سلام عسیسم...

خوب چ اشکال داره با شلوار کوتاه بریم بیرون ؟؟؟؟

اصلا توی این مورد باهات تفاهم نداشتم جییییگرم....


پاسخ: ببین این رفتار هاییه که برای ما نیست.. اگه با شلوار کوتاه بری بیرون دیگه پس فرق شلوار با شرت و شلوارک چیه ؟؟!!!


سيد علي
ساعت0:05---31 تير 1391
سلام عليرضا خان از وبلاگتون خوشم اومد وممنونم نظر گذاشتيد

مهشاد
ساعت16:48---13 تير 1391
نمیدانم زندگی چیست!!!
اگر زندگی شکستن سکوت است
سالهاست که من سکوت را شکسته ام!!!
اگر زندگی خروش جویبار است
سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام
اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست
زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم
اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در  سه شنبه 6 تير 1391برچسب:چشم چرونی!,ناگفته ها,,ساعت 7:14 بعد از ظهر  توسط علیـــرضا